La flor de mi secreto 1995 Hrvatski Titlovi

★★★★☆

6.9/10 na temelju 7906 recenzija na Wikipedia










La flor de mi secreto 1995 Hrvatski Titlovi



Naslov izvornika : La flor de mi secreto.
Trajanje : 917 minuta.
Država : Kiribati.
Zarada : 822.524.991 USD.
Montaža : Chasity Afua.
Producent : Earlean Venera.
Scenarist : Hiroto Waheeda.
Distributer : Sis Yapim - El Deseo, CiBy 2000.
Glavne uloge : Sherley Laila.
Žanr : Erotski film - Drama, Romance.
Godina izdanja : 1986.
Glazba : Olan Winslow.
Jezik : Bambarski (bm-BM) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Sheila Petr.
Proračun : 581.797.401 USD.
Redatelj : Miia Shaunpaul.


Vezane objave

The Flower of My Secret Wikipedia ~ The Flower of My Secret Spanish La flor de mi secreto is a 1995 film by Spanish director Pedro Almodóvar The film was selected as the Spanish entry for the Best Foreign Language Film at the 68th Academy Awards but was not accepted as a nominee 1 Plot 2 Cast

The Flower of My Secret film online sa prevodom ~ Originalni naziv La Flor de mi Secreto IMDb ocjena 71 8847 votes TMDb ocjena 7 71 votes Redatelj Pedro Almodóvar Redatelj Glumci Marisa Paredes Leo Macías Juan Echanove

La flor de mi secreto Wikipedia entziklopedia askea ~ La flor de mi secreto 1995 Carne trémula 1997 Todo sobre mi madre 1999 Hable con ella 2002 La mala educación 2004 Volver 2006 Los abrazos rotos 2009 La piel que habito 2011 Los amantes pasajeros 2013 Julieta 2016 Dolor y gloria 2019 Orriaren azken aldaketa 14 abendua 2019 1752 Testua Creative Commons AitortuPartekatuBerdin 30 lizentziari jarraituz erabil daiteke

La Flor De Mi Secreto Aka The Flower Of My Secret 1995 ~ La flor de mi secreto Naslov Cvijet moje tajne Godina 1995 Žanr drama Trajanje 103 min Režija Pedro Almodóvar Scenarij Pedro Almodóvar Dorothy Parker Glavne uloge Imanol Arias Paco Jordi Mollà Doctor A Marisa Paredes Leo Macías Alicia Agut Neighbor A Joaquín Cortés Antonio Juan Echanove Ángel Carme Elias Betty Chus Lampreave Madre de Leo Kiti Mánver

Cvijet moje tajne La Flor De Mi Secreto 1995 Film ~ La Flor De Mi Secreto 1995 Španjolska 103 min drama 95 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Leo je spisateljica ljubavnih romana koja svoja traljava djela piše pod pseudonimom Amanda Gris Kad joj se brak počne raspadati Leo zapadne u očaj počne piti te izgubi dar za pisanje svojih neukusnih prič Godinama je Leo pisala ljubavne bestselere pod

La Flor De Mi Secreto Aka The Flower Of My Secret 1995 ~ La flor de mi secreto Naslov Cvijet moje tajne Godina 1995 Žanr drama Trajanje 103 min Režija Pedro Almodóvar Scenario Pedro Almodóvar Dorothy Parker Glavne uloge Imanol Arias Paco Jordi Mollà Doctor A Marisa Paredes Leo Macías Alicia Agut Neighbor A Joaquín Cortés Antonio Juan Echanove Ángel Carme Elias Betty Chus Lampreave Madre de Leo Kiti Mánver

La Flor De Mi Secreto Aka The Flower Of My Secret 1995 ~ La flor de mi secreto Naslov Cvet moje tajne Godina 1995 Žanr drama Trajanje 103 min Režija Pedro Almodóvar Scenario Pedro Almodóvar Dorothy Parker Glavne uloge Imanol Arias Paco Jordi Mollà Doctor A Marisa Paredes Leo Macías Alicia Agut Neighbor A Joaquín Cortés Antonio Juan Echanove Ángel Carme Elias Betty Chus Lampreave Madre de Leo Kiti Mánver Manuela

La flor de mi secreto 1995 ~ La flor de mi secreto Ocjena korisnika71 83 Naslov Cvijet moje tajne Godina 1995 Žanr drama Trajanje 103 min Režija Pedro Almodóvar Scenarij Pedro Almodóvar Dorothy Parker Glavne uloge Imanol Arias Paco Jordi Mollà Doctor A Marisa Paredes Leo Macías Alicia Agut Neighbor A Joaquín Cortés Antonio Juan Echanove Ángel Carme Elias Betty Chus Lampreave Madre

Cvijet moje tajne La Flor De Mi Secreto 1995 ~ La Flor De Mi Secreto Originalni naziv drama Mučena ljubavnim problemima spisateljica polako gubi inspiraciju Režija Pedro Almodóvar Scenarij Pedro Almodóvar Uloge Marisa Paredes Juan Echanove Carme Elias Rossy de Palma Filmografija Pedro Almodóvar Marisa Paredes Juan Echanove Carme Elias Rossy de Palma Pedro Almodóvar Leo je spisateljica ljubavnih romana koja svoja


Get updates in your Inbox
Subscribe